На початку лютого компанія Apple запустила у продаж свій новий продукт — гарнітуру змішаної реальності Vision Pro. Це не перший подібний пристрій на ринку, але Apple вкотре вдалося представити передовий технічний продукт зі стильним дизайном, потужною «начинкою» та зручним інтерфейсом.

Apple Vision Pro швидко набирає популярності. Всі ми бачили кумедні ролики про людей, які гуляють містом, торговими центрами та іншими місцями в Vision Pro. І це перший пристрій такого класу, який може стати масовим. Хоча вартість у 3499 доларів поки що є основним бар'єром для популяризації гаджета.

Поки що гарнітура офіційно продається тільки на території США. Але найближчим часом можуть стартувати продажі в інших країнах. Згідно з неофіційною інформацією для операційної системи VisionOS готується оновлення з підтримкою нових мов:

  • традиційна китайська;
  • китайська спрощена;
  • англійська (Австралія);
  • англійська (Канада);
  • англійська (Японія);
  • англійська (Сінгапур);
  • англійська (Велика Британія);
  • французька (Канада);
  • французька (Франція);
  • німецька (Німеччина);
  • японська.
  • корейська.

Це натякає на офіційний запуск Apple Vision Pro у Китаї, Австралії, Канаді, Франції, Німеччині, Японії, Сінгапурі, Великій Британії та у Південній Кореї. Відомо, що в рамках попередніх замовлень Apple вже продала 200 тисяч таких пристроїв. Деякі аналітики передбачали загальні продажі від 500 до 800 тисяч штук у 2024 році. З виходом на нові ринки ці прогнози можуть бути переглянуті у бік збільшення.

Також відомо, що головний конкурент Samsung вже працює над своєю відповіддю на Vision Pro, плануючи до кінця року представити аналогічний пристрій.

Джерело:
Wccftech