Від неофіційних джерел продовжують надходити подробиці про ігрову консоль PlayStation 5 Pro. За останніми даними, Sony розробляє власну технологію масштабування зображення, відому як PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). В її основу ляжуть алгоритми машинного навчання, що ставить PSSR в один ряд із Nvidia DLSS та Intel XeSS.


Однокристальна система PS5 з нанесеним рідким металом

Sony називає PlayStation Spectral Super Resolution версією TAAU (Temporal Anti Aliasing Upscale), покращеною за допомогою машинного навчання. Вона підтримуватиме динамічну роздільну здатність початкового зображення, HDR і не вимагатиме попереднього тренування нейромережі для окремих ігор. На масштабування кадру з 1080p до 2160p на графічному ядрі PS5 Pro у неї піде близько 2 мс. У майбутньому японці планують додаткові оптимізації та підтримку роздільної здатності до 8K.

У своїх документах Sony протиставляє PSSR технології AMD FSR 2. Фірмова технологія повинна забезпечити ту саму або навіть кращу якість масштабування щодо «червоного» аналога. На жаль, порівняти обидва методи можна буде лише після офіційної презентації PSSR та ігрової консолі PlayStation 5 Pro.

Доречі, про PlayStation 5 Pro. У конфіденційних документах Sony заявляє для неї продуктивність близько 67 Тфлопс в операціях FP16. З цього можна дійти висновку, що обчислювальна потужність новинки у завданнях FP32 знаходиться біля позначки 33,5 Тфлопс. У звичайної PlayStation 5 цей показник становить 10,3 Тфлопс.

Офіційна презентація PlayStation 5 Pro має відбутися у другій половині цього року.

Джерело:
VideoCardz