На конференції GDC 2024 компанія AMD продемонструвала робоче демо із використанням технології Work Graphs, яка є новим розширенням функцій DirectX 12 Ultimate. Вона дозволяє гнучкіше керувати ресурсами GPU, також перенісши частину обчислень з CPU на графічний процесор. Результатом такої оптимізації буде підвищення продуктивності в іграх та застосунках.

Work Graphs — це результат кількох років співпраці Microsoft, AMD та інших партнерів. Це нова модель рендеру, яка позбавляє вузьких місць у стандартній моделі відтворення сцен. Work Graphs прискорює обробку складних сцен, а технологія Mesh Nodes розширює можливості Work Graphs, додаючи нові можливості керування Mesh Shader. І все це вже працює на реальному устаткуванні. AMD показала ранню версію технологічної демки, яка використовує Work Graphs разом із Mesh Nodes.

Демо запускалося на відеокарті Radeon RX 7900 XTX з драйвером Adrenalin Edition 31.0.24014.1002 (передрелізна версія). Відеокарта працювала в ПК на базі процесора AMD Ryzen 7 5800X з 32 ГБ пам'яті DDR4, материнська плата Gigabyte X570 Aorus Elite, Windows 11 Pro 2023 Update. Новий метод рендерингу з Work Graphs виявився в 1,64 раза швидшим за стандартний рендеринг.

Work Graphs стане наступним великим оновленням для DirectX 12, а Mesh Nodes з'явиться до кінця року. Перший SDK із новими функціями вже доступний розробникам. Відеокарти Nvidia та Intel теж підтримують Work Graphs.

Джерело:
AMD