Подробиці про графіку PlayStation 5 Pro: 60 Compute Units та частота до 2,35 ГГц

У Мережі з'являються нові подробиці про «начинку» ігрової консолі PlayStation 5 Pro. Цього разу джерелом виступив YouTube-канал Digital Foundry, де під час вчорашнього подкасту обговорювали матеріали з порталу для розробників Sony. Зокрема, було підтверджено конфігурацію графічного блоку.

Однокристальна система PS5 Pro отримає графіку на 30 модулів WGP (WorkGroup Processors) або 60 Compute Units (CU) з архітектурою RDNA 3-го покоління. Для порівняння, звичайна PlayStation 5 пропонує 36 CU на графічній архітектурі RDNA 2. Максимальна частота iGPU — 2,35 ГГц. Обчислювальна потужність графічного блоку PlayStation 5 Pro складе 33,5-36,1 Тфлопс, тоді як у звичайної PS5 вона дорівнює 10 Тфлопс.

За доступною інформацією, у PS5 Pro також суттєво зросте продуктивність у трасуванні променів завдяки використанню деяких елементів архітектури RDNA 4-го покоління. В арсеналі консолі є вісім ядер Zen 2 із частотою до 3,85 ГГц (+10% щодо PS5) та 16 гігабайтів пам'яті GDDR6. Мікросхеми працюють на швидкості 18 Гбіт/с, що забезпечує на 28% більшу пропускну здатність щодо PS5 (576 Гбайт/с замість 448 Гбайт/с).

Офіційна презентація PlayStation 5 Pro має відбутися у другій половині цього року.

Джерела:
Digital Foundry
VideoCardz

 
Обговорити в форумі (коментарів: 35)

Всі новини за 07.05.2024 [ стрічка ]

Останні огляди: