Мережа швидкого харчування McDonald's оголосила про припинення тестування системи для автоматичного приймання замовлень на основі штучного інтелекту. Два роки тому McDonald's спільно з IBM почали впроваджувати AOT (Automated Order Taker), яка працювала приблизно у 100 ресторанах. Система на базі ШІ мала спростити та прискорити приймання голосових замовлень. І за заявою представників McDonald's ця система показала певні успіхи. Але все ж таки компанія вирішила відмовитися від ШІ та згорнути даний експеримент.

Після дворічного тестування McDonald's відмовляється від впровадження ШІ

Проблема автоматичної системи у неправильній інтерпретації діалектів та акцентів, через що ШІ часто помилявся та неправильно оформлював замовлення. Але причини, мабуть, не в акцентах, а набагато глибші. Зокрема, згадуються ситуації, коли ШІ плутався у кількості напоїв та додавав бекон до морозива.

Попри негативний досвід, компанія McDonald's не відкидає можливості впровадження ШІ в майбутньому. IBM планує розвивати AOT далі, оскільки зацікавленість у системі висловили інші мережі харчування.

Джерела:
CNBC
New York Post