Фахівці AMD працюють над новим методом стиснення текстур. Відповідна технологія отримала назву Neural Texture Block Compression та, як неважко зрозуміти, використовує нейронні мережі. Більше подробиць про неї представники AMD розкриють на початку наступного місяця на конференції EGSR (Eurographics Symposium on Rendering) у Лондоні.
«Червоні» обіцяють, що нова технологія буде проста у використанні. Але поки незрозуміло, чи буде Neural Texture Block Compression реалізована на рівні драйвера, чи розробникам доведеться додавати у свої проєкти необхідний код. До того ж залишається невідомим список сумісного апаратного забезпечення.
До речі, Nvidia розповіла про свій метод розпакування текстур за допомогою нейромережі ще торік, щоправда, до теперішнього часу його так і не було реалізовано в якій-небудь грі. У разі «червоної» технології публікація вихідного коду або її інтеграція в програмний стек FidelityFX, ймовірно, зроблять її цікавішою для розробників.
Очікується, що надалі нейронні мережі матимуть ще більшу роль при розробці відеоігор. Нещодавно генеральний директор Nvidia заявив, що в майбутньому ШІ генеруватиме текстури, об'єкти та навіть ігрових персонажів.
Джерело:
VideoCardz