За останні роки корпорація Nvidia доклала чимало зусиль для популяризації фірмової технології масштабування Deep Learning Super Sampling (DLSS), створеної на базі ШІ-алгоритмів. На сьогодні вона доступна в кількох сотнях ігор і застосунків. Щобільше, як вважає генеральний директор Nvidia Дженсен Хуанг, зараз неможливо займатися комп'ютерною графікою без технологій штучного інтелекту. Про це він заявив минулого тижня під час Goldman Sachs Communacopia + Technology Conference.

«Ми більше не можемо займатися комп'ютерною графікою без штучного інтелекту, — розповідає голова Nvidia. — Ми обчислюємо один піксель і робимо висновок про 32 інших. Це просто неймовірно... І ось ми галюцинуємо, якщо хочете, інші 32, і це має стабільний вигляд у часі, це виглядає фотореалістично, і якість зображення неймовірна, продуктивність неймовірна».

Варто додати, що в майбутньому компанія AMD теж перейде на використання штучного інтелекту для масштабування зображення в іграх. Це відбудеться з релізом технології FidelityFX Super Resolution 4.0. Вона розробляється вже близько року, щоправда, компанія не поспішає розкривати орієнтовні терміни її виходу. Технологія AMD FSR 4.0 буде повністю заснована на алгоритмах штучного інтелекту, замінивши фільтри, що використовувалися в попередніх версіях FSR.

Джерело:
TechSpot