Разом із відеокартами Arc B570 та B580 корпорація Intel сьогодні представила свою відповідь на технології масштабування AMD FSR 3 і Nvidia DLSS 3. Головним нововведенням другого покоління XeSS (Xe Super Sampling) став механізм генерації кадрів. У його основу лягли алгоритми машинного навчання, для прискорення яких використовуються XMX-блоки в складі GPU Intel. Офіційно генерацію кадрів XeSS-FG можна буде активувати на відеоадаптерах Arc Alchemist і Battlemage.

Ще одним нововведенням стала технологія Intel XeSS Low Latency, покликана знизити системні затримки. Грубо кажучи, це відповідь «синіх» на Nvidia Reflex та AMD Anti-Lag 2. Нова технологія буде дуже доречною при використанні генерації кадрів, даючи змогу знизити затримки до рівня вже знайомого методу масштабування XeSS 1.3. Як зазначає Intel, частота кадрів завдяки активації XeSS 2-го покоління може зрости до 3,9 раза.

Intel також розповіла про ігри, які незабаром обзаведуться підтримкою XeSS 2. Серед них Assassin's Creed Shadows, Dying Light 2, Robocop Rouge City та інші.

Джерело:
Intel