Наприкінці минулого року компанія Intel разом із відеокартами Arc B580/B570 представила оновлену технологію XeSS 2. Це покращене масштабування, у якому з’явилася генерація кадрів і технологія зниження затримок. Але впровадження нової технології було надзвичайно повільним. Ситуацію виправить поява офіційного набору інструментів розробників. Intel випустила SDK XeSS 2 у публічний доступ, що спростить інтеграцію технології в нові ігри.
Тепер розробники зможуть інтегрувати останню версію апскейлингу XeSS Super Resolution (XeSS-SR) для всіх GPU з підтримкою SM 6.4, генерацію XeSS Frame Generation (XeSS-FG) для GPU Intel з підтримкою Intel XMX та Xe Low Latency (XeLL) для мінімізації системних затримок. Одночасно випущено плагіни для інтеграції технологій Intel у популярні рушії Unity, Unreal Engine 4 та Unreal Engine 5. Також оновлено додаток XeSS Inspector для підтримки XeSS 2.
Усе це спростить роботу з новими технологіями для розробників. Але вихідний код все ще залишається закритим. Алгоритми XeSS надаються у вигляді заздалегідь скомпільованих бібліотек. Також компанія поки не відкриває код XeSS 1.
Джерело:
Videocardz