Кілька днів тому вийшла технічна демонстрація The Dark Ruins для нової версії Unreal Engine 5.5. У цій версії рушія поряд з безліччю змін і покращень з'явилася нова технологія MegaLights для оптимізації рендерингу з великою кількістю джерел світла. Технологія MegaLights спрощує роботу художників і дає змогу візуалізувати сцени з тисячами джерел освітлення.

Технологія MegaLights здатна серйозно прискорити ігри на Unreal Engine 5.5

Блогер з каналу MxBenchmarkPC перевірив, як працює The Dark Ruins у різних режимах. Він використовував програмний і апаратний варіант системи освітлення Lumen, яка базується на трасуванні променів. MegaLights додатково використовувалася разом з апаратним Lumen. Результати виявилися несподівано хорошими для нової технології MegaLights. Варто почати з того, що програмний варіант трасування Lumen візуально відрізняється від апаратного в деяких сценах — це добре видно на самому початку відеоролика. При цьому продуктивність приблизно однакова або трохи відрізняється. А ось активація MegaLights відразу забезпечує серйозне прискорення. У початковій сцені це зростання від 31 fps до 55 fps. У більшості сцен зростання продуктивності з MegaLights близько 50%, але є моменти, де різниця менша. При цьому якість графіки залишається на тому ж рівні, є ледь вловимі зміни в рендерингу освітлених поверхонь.

За підсумками видно, що одна і та ж сцена на Unreal Engine 5.5 працює швидше з MegaLights, зберігаючи всі переваги Hardware Lumen. Можна сказати, що це серйозна оптимізація системи освітлення і головне покращення для рушія. Ігри на Unreal Engine 5 викликають багато суперечок серед геймерів через високі системні вимоги. А іноді розробники йдуть на дивні компроміси та технічні спрощення, які дають не дуже хороший результат. Наприклад, у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl не було тіней від ліхтарика, а освітлення в деяких приміщеннях було відверто зламане. Після впровадження MegaLights в Unreal Engine 5.5 ми можемо побачити якісніші проєкти з кращою оптимізацією.

Джерело:
DSOGaming