Компанія Microsoft активно експериментує з генеративним штучним інтелектом, намагаючись впроваджувати нові функції у свої продукти та шукати нові сфери для застосування ШІ. Генеральний директор ігрового підрозділу Філ Спенсер раніше заявляв, що ШІ допоможе в розробці нових ігор і в збереженні старих проєктів. Він озвучив ідею того, що ШІ міг би моделювати ігри без необхідності запуску оригінального рушія на якомусь конкретному обладнанні. І Microsoft вже робить кроки в цьому напрямку.

Розробники з компанії змогли навчити генеративний ШІ відтворювати рівень із Quake II. Кожен кадр генерується у реальному часі безпосередньо ШІ, зберігаючи оригінальний художній стиль і повну взаємодію з ігровим середовищем. Можна рухатися та стріляти у ворогів, як і в оригінальній грі. І все це можна випробувати особисто за цим посиланням.

Поки що ця симуляція Quake II виглядає дуже просто — роздільна здатність маленька, швидкість генерації кадрів низька, а час сесії обмежений коротким проміжком часу. Назвати таку демонстрацію повноцінною грою ще не можна. Але видно напрямок, у якому рухається Microsoft. Компанія хоче отримати інструмент для генерації ігор, щоб запускати класичні проєкти на будь-якому електронному пристрої та в будь-якому місці через онлайн-підключення до ШІ. Можливо, поки що це здається малоперспективним і дорогим рішенням. Але хто знає, якого прогресу досягне ШІ через 10 років?

Джерело:
Windows Central