Компанія Nvidia офіційно оголосила про те, що RTX Neural Shading будуть офіційно доступні в ранній версії квітневого випуску DirectX Agility SDK Preview. Це дасть змогу розробникам використовувати нові функції та технології на базі так званих нейронних шейдерів у середовищі DirectX 12.

Nvidia називає нейронний рендеринг майбутнім графіки. І тепер нові можливості RTX Neural Shading будуть доступні через програмовані шейдери в API DirectX. Це дасть змогу залучити нові технології рендеру, використовуючи додатково тензорні обчислювальні ядра. Нове покоління відеокарт GeForce RTX 50 отримало низку змін в архітектурі Blackwell спеціально для обробки таких нейронних шейдерів. Зараз Nvidia пропонує три основні технології на базі RTX Neural Shading. Це технологія стиснення текстур RTX Neural Texture Compression, технологія оптимізація трасування RTX Neural Radiance Cache та оптимізація складних шейдерів матеріалів в RTX Neural Materials.

Також компанія активно просуває технологію RTX Mega Geometry для обробки складної геометрії в сценах із трасуванням шляху і низку інших технологій для підвищення якості графіки та оптимізації трасування. Технологія RTX Mega Geometry вже дебютувала в Alan Wake 2 після недавнього оновлення. Гра Indiana Jones and the Great Circle отримала патч, який додав RTX Hair для рендеру волосся з трасуванням, яка теж використовує нейронні технології Nvidia.

Джерело:
Wccftech