Компанія Capcom поділилася першими успіхами  гри Monster Hunter Wilds про полювання на великих монстрів у відкритому світі. Проєкт стартував 28 лютого і за перші три дні подолав рубіж у 8 мільйонів проданих копій! Це найуспішніша гра в історії компанії. Для порівняння, ремейк Resident Evil 4 за перші два дні розійшовся тиражем у три мільйони копій. До релізу Capcom провела кілька онлайнових заходів із демонстрацією гри, а також пройшло кілька етапів бета-тестування, що розігріло інтерес аудиторії.

Успіх Monster Hunter Wilds супроводжувався рекордним онлайном у Steam, гра вже увійшла до п'ятірки найуспішніших ігор за всю історію сервісу. Піковий онлайн у перші дні склав 1,38 мільйона одночасних гравців. Парадоксально, але за такого успіху у проєкту лише 54% позитивних оцінок. Monster Hunter Wilds страждає від поганої оптимізації та низької продуктивності навіть на потужних системах. Є проблеми зі стрімінгом текстур. При цьому рівень графіки явно не виправдовує такі вимоги.

Ситуація приблизно така ж, що і з торішньою грою Dragon's Dogma 2 від Capcom, коли проєкт загалом сподобався гравцям, але технічне виконання викликало багато нарікань. Обидві гри використовують рушій RE Engine, який, ймовірно, зазнає труднощів під час роботи з дуже великими віртуальними світами.