Відбувся реліз екшену Monster Hunter Wilds від компанії Capcom. Це масштабна пригода в незвичайному світі, де гравцям належить полювати на великих монстрів. Гра пропонує одиночний сюжетний режим та можливість кооперативного полювання. Однією з особливостей нової частини став мінливий світ і динамічна погода, що змушує постійно змінювати тактики й адаптуватися до нових умов, щоб правильно використовувати навколишнє середовище.
Старт гри виявився неймовірно успішним. За перший день піковий онлайн у Steam перевищив 1,3 мільйона одночасних користувачів. Це один з найкращих результатів за весь час сервісу і вище, ніж результати Cyberpunk 2077 та Elden Ring. Є шанси, що на вихідних аудиторія зросте, і Monster Hunter Wilds навіть покращить свої показники. Але попри високу популярність, відгуки від перших гравців поки що погані. У Steam рейтинг гри лише 48% позитивних відгуків. Усі нарікання стосуються оптимізації та поганої продуктивності. Це помітно як на слабких ПК, так і на топових системах. При цьому якість графіки не видатна, у візуальному плані це не найкращий проєкт.
Фахівці Digital Foundry провели технічний аналіз комп'ютерної версії гри на системі з GeForce RTX 4060, і теж не задоволені її станом. Monster Hunter Wilds за замовчуванням пропонує не тільки використовувати апскейлинг, а й генерацію кадрів, хоча за низької початкової продуктивності це дає спотворення і високу затримку. Ніхто не порадив би вмикати генерацію при 30 fps, але гра наполегливо рекомендує такий режим для всіх. Але головна проблема в якості текстур і заїканнях. Навіть при простому русі камери продуктивність починає скакати. Зниження якості текстур до мінімуму згладжує продуктивність, але не повністю. При цьому деякі текстури мають огидний вигляд, є артефакти компресії. Тож проблеми не тільки в малому обсязі пам'яті, а й у стрімінгу текстур з агресивним розпакуванням. Через це відеокарти з 8 ГБ просто не можна рекомендувати для цієї гри.
Проблема з текстурами та статтерами помітна і на потужніших відеокартах, але виражена слабкіше. У 4K розраховувати на продуктивність 60 fps можна з відеокартою GeForce RTX 5080, але це без трасування і в режимі масштабування DLSS Quality. Щоб комфортно грати з трасуванням променів, цій відеокарті вже потрібна генерація кадрів.