Днями виходить гра Monster Hunter Wilds від японської компанії Capcom. Це велика пригода у світі, який населений незвичайними та великими монстрами. Уже з'явилися рецензії від критиків, і майже всі вони в захваті від проєкту. На Metacriric у консольної версії рейтинг 90 балів зі 100. Для порівняння можна згадати, що нещодавня рольова гра Kingdom Come: Deliverance II отримала 88 балів.

Усі пишуть, що для серії Monster Hunter це серйозний крок уперед. Гра радує видовищними битвами з монстрами. При цьому вона стала дружелюбнішою для новачків і краще розкриває свої основні механіки. Вперше реалізовано великий безшовний світ. Мінлива погода сильно впливає на світ і монстрів. Правильне використання довкілля є одним із чинників вдалого полювання. Гра має насичену сюжетну кампанію з кінематографічними сценами, які дають змогу краще зануритися в ігровий світ. Але максимум вражень гра забезпечує при спільному проходженні з іншими гравцями-мисливцями.

Ймовірно, продуктивність гри є її головною проблемою. Фахівці Digital Foundry опублікували відео з аналізом технічного стану гри на консолях Play Station 5 і Xbox Series X/S. У гри три режими — пріоритет роздільної здатності (якість) при 30 fps, збалансований режим при 40 fps, пріоритет продуктивності при 60 fps. Продуктивний режим демонструє серйозне погіршення графіки. При 60 fps гра повинна використовувати формат 900p, але завдяки динамічній роздільній здатності вона місцями знижується до 720p. А оскільки гра використовує масштабування старої версії AMD FSR 1 для виведення картинки в 4K, то загальну якість зображення важко назвати задовільною.

Власникам PC теж треба готуватися до того, що гра стане серйозним випробуванням для їхнього залізного друга. В огляді на Wccftech згадується, що Monster Hunter Wilds працює при 86 fps в 4K на GeForce RTX 4080 c DLSS Quality і Frame Generation.