Компанія Netflix не полишає надії увійти в ігровий бізнес. Раніше вона заснувала ігровий підрозділ і набирала розробників для майбутніх проєктів. Два роки тому засновано студію Team Blue, яка мала працювати над проєктом AAA-рівня за новою інтелектуальною власністю (IP). До цієї студії увійшло кілька досвідчених розробників, які мали за плечима досвід роботи над Overwatch, God of War та іншими великими проєктами. Але щось пішло не так, і днями стало відомо про закриття Team Blue. Але це не відхід Netflix з ігрової індустрії, а зміна пріоритетів.

Компанія змінює стратегію і робить акцент на генеративному штучному інтелекті. Новий голова підрозділу GenAI в Netflix Games заявив, що зараз ми перебуваємо в дивовижний час стрімких інновацій, і він схвильований так, як колись у 90-х роках під час розквіту ігрової індустрії. ШІ дає змогу серйозно прискорити розробку і надає нові можливості для ігрових команд у реалізації своїх ідей. Очевидно, тепер Netflix намагається компенсувати кадри впровадженням технологій на базі ШІ, але поки що незрозуміло, як саме їх застосовуватимуть під час розроблення проєктів внутрішніми студіями.

Наявні моделі ШІ вже дають змогу генерувати різні зображення, є ШІ для генерації простих 3D-моделей і навіть ШІ для роботи з оповіданням. Nvidia активно просуває технологію ACE (Avatar Cloud Engine) для створення «живих» NPC, з якими можна осмислено спілкуватися. Ubisoft анонсувала аналогічну технологію NEO NPC, яка буде застосовуватися в майбутніх іграх. Electronic Arts теж має намір використовувати ШІ під час розробки своїх ігор. Тож Netflix не єдина компанія у своїй ініціативі. Але поки немає прикладів великих проєктів, під час розроблення яких студія б сильно покладалася на генеративні інструменти ШІ. А якщо говорити про ігровий підрозділ Games, то у нього взагалі немає якихось значущих проєктів від внутрішніх студій. Головне досягнення Netflix Games — це якісне мобільне перевидання Grand Theft Auto: The Trilogy — The Definitive Edition.

Джерело:
Wccftech