Колись фізичний рушій PhysX просувався Nvidia як одна з головних переваг відеокарт GeForce, і це була виключно пропрієтарна технологія. У 2018 році було відкрито вихідний код PhysX з деякими обмеженнями. А тепер у публічний доступ випущена повністю відкрита версія Nvidia PhysX за ліцензією BSD‑3 з вихідним кодом ядра прискорення на GPU.
PhysX пропонує набір технологій для моделювання в реальному часі динаміки твердого тіла, моделювання рідини та деформованих об’єктів. Все це реалізовано на базі платформи CUDA для прискорення на GPU. Реліз повністю відкритої версії відкриє нові можливості для навчання, експериментів і нових розробок. Одночасно відкрито вихідний код Nvidia Flow — це стек технологій для більш просунутого моделювання рідини, вогню і диму на базі динамічної сітки.
Відкриття вихідного коду всіх компонентів PhysX відбувається на тлі того, що сама Nvidia повністю втратила інтерес до розвитку цієї платформи. У новому поколінні відеокарт GeForce RTX 50 вже не забезпечується підтримка старих ігор з апаратними ефектами PhysX. Це призвело до парадоксальної ситуації, коли старі відеокарти працюють швидше в таких іграх, як Batman: Arkham Asylum, Mirror’s Edge та в інших. Але відкриття вихідного коду ядра симуляції (GPU simulation kernel) дає ентузіастам можливість спробувати якось виправити ситуацію.
Останні версії PhysX SDK 5.6.0 і Flow 2.2.0 доступні на GitHub.
Джерело:
Wccftech