Крім нового покоління відеокарт і технології DLSS 4 компанія також анонсувала оновлену технологію Reflex 2, яка покликана скоротити системні затримки. Розробка нової версії Reflex спирається на спеціальні дослідження в галузі кіберспорту з метою мінімізувати інпутлаг від моменту дії гравця до реакції на екрані.

У першій версії Reflex зменшення системних затримок було досягнуто за рахунок оптимізацій у роботі графічного конвеєра. У Reflex 2 цей механізм доповнить алгоритм Frame Warp. Поки графічний конвеєр здійснює рендер кадру, центральний процесор уже фіксує зміщення миші під час руху її гравцем. І ця остання позиція миші враховується для швидкого зміщення об'єктів у кадрі. Настільки швидке зміщення під час візуалізації призводить до появи порожніх зон і ореолів, які будуть автоматично заповнюватися даними на основі минулого кадру. Тут, до речі, цікаво, чи призведе це до якихось візуальних спотворень.

Nvidia Reflex 2 серйозно зменшить загальну затримку вводу, що критично для динамічних змагальних ігор. Як приклад наводяться дані для The Finals на системі з GeForce RTX 5070. У звичайному режимі затримка при виведенні кадрів 56 мс, активація першої версії Reflex зменшує її до 27 мс, а ввімкнення другої версії Reflex з Frame Warp зменшує до 14 мс.

Згадується, що Reflex 2 також мінімізує слабкі місця системи у вигляді CPU. Наприклад, у Valorant на GeForce RTX 5090 при 800 fps можна досягти затримки до 3 мс.

Технологія стане доступною після виходу нових відеокарт. Апаратних обмежень поки не заявлено, згадується, що Reflex 2 працюватиме на всіх GeForce RTX.

Джерело:
Wccftech