Наприкінці березня компанія AMD анонсувала нову версію технології масштабування FidelityFX Super Resolution 2.0. Вперше технологія дебютувала рік тому, і ми докладно розбирали її особливості в окремому огляді.
AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) є кросплатформною технологією масштабування, яка поєднується з накладанням спеціальних фільтрів різкості для компенсації зниження чіткості картинки. Не вимагає спеціальних апаратних блоків та підтримується всіма сучасними GPU від AMD та Nvidia. Дозволяє суттєво підвищити продуктивність у високій роздільній здатності при невеликому зниженні чіткості зображення.
У новій версії FSR 2.0 обіцяно кращу якість картинки за певного підвищення навантаження щодо першої версії FSR. Заявлено чотири режими замість п'яти — Quality, Balanced, Performance та Ultra-Performance. На схемі нижче показано, яка вхідна роздільна здатність використовується в цих режимах.
Нова версія FSR 2.0 буде доступна найближчими днями. Першою грою з підтримкою цієї технології стане Deathloop, відповідне оновлення вийде 12 травня. Пізніше список ігор розшириться до 11 проєктів:
- Deathloop;
- Asterigos, Delysium;
- EVE Online;
- Farming Simulator 22;
- Forspoken;
- Grounded;
- Microsoft Flight Simulator;
- NiShuiHan;
- Perfect World Remake;
- Swordsman Remake;
- Unknown 9: Awakening.
Популяризації FSR 2.0 сприятиме відкритий вихідний код та простота інтеграції в ігрові проєкти. Перша версія технології вже впроваджена у понад 80 ігор.
Джерело:
Videocardz.com