Наприкінці березня компанія AMD анонсувала нову версію технології масштабування FidelityFX Super Resolution 2.0. Вперше технологія дебютувала рік тому, і ми докладно розбирали її особливості в окремому огляді.

AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) є кросплатформною технологією масштабування, яка поєднується з накладанням спеціальних фільтрів різкості для компенсації зниження чіткості картинки. Не вимагає спеціальних апаратних блоків та підтримується всіма сучасними GPU від AMD та Nvidia. Дозволяє суттєво підвищити продуктивність у високій роздільній здатності при невеликому зниженні чіткості зображення.

У новій версії FSR 2.0 обіцяно кращу якість картинки за певного підвищення навантаження щодо першої версії FSR. Заявлено чотири режими замість п'яти — Quality, Balanced, Performance та Ultra-Performance. На схемі нижче показано, яка вхідна роздільна здатність використовується в цих режимах.

Нова версія FSR 2.0 буде доступна найближчими днями. Першою грою з підтримкою цієї технології стане Deathloop, відповідне оновлення вийде 12 травня. Пізніше список ігор розшириться до 11 проєктів:

  • Deathloop;
  • Asterigos, Delysium;
  • EVE Online;
  • Farming Simulator 22;
  • Forspoken;
  • Grounded;
  • Microsoft Flight Simulator;
  • NiShuiHan;
  • Perfect World Remake;
  • Swordsman Remake;
  • Unknown 9: Awakening.

Популяризації FSR 2.0 сприятиме відкритий вихідний код та простота інтеграції в ігрові проєкти. Перша версія технології вже впроваджена у понад 80 ігор.

Джерело:
Videocardz.com