Гра Dolmen першою отримає підтримку масштабування Intel XeSS

Найближчими днями виходить гра Dolmen від Massive Work Studio. Це фантастичний екшен-RPG з елементами хорору. Гра надихнута серією Dark Souls. Судячи з відеороликів, на нас чекає зачистка локацій від різноманітних монстрів із продуманою бойовою системою, яка поєднує ближній та дальній бій.

Деякі подробиці проєкту розкрив представник видавничої компанії Koch Media в інтерв'ю WCCFTech. Гра підтримуватиме трасування променів на PC, на консолях PS5 та XSX ця технологія активна тільки в якісному режимі при 30 кадрах. Також заявлено про підтримку технологій масштабування AMD FSR та NVIDIA DLSS.

Заодно підтверджено підтримку нової технології Intel Xe Super Sampling (XeSS). Цей метод близький до DLSS, він використовує масштабування та згладжування на базі технології штучного інтелекту. Технологія матиме п'ять режимів якості. Intel XeSS доступна на відеокартах Intel Arc та інших GPU із підтримкою Microsoft Shader Model 6.4.

Dolmen має стати першою грою з повноцінною підтримкою Intel XeSS. Спочатку представник Koch Media сказав, що технологія працюватиме з моменту запуску гри 20 травня, але пізніше прийшло уточнення, що Intel XeSS не додадуть у гру до кінця літа. Не виключено, що технологія швидше з'явиться в інших іграх. За попередніми даними, серед них будуть Shadow of the Tomb Raider, Hitman III, The Settlers і Ghostwire: Tokyo.

Обговорити в форумі (коментарів: 9)

Всі новини за 16.05.2022 [ стрічка ]

Останні огляди: