Рік тому компанія AMD представила технологію FidelityFX Super Resolution. Це технологія масштабування з додатковими фільтрами різкості для прискорення продуктивності в форматах з високою роздільною здатністю.

Ми детально розбирали першу версію AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) у спеціальному огляді.

Цього року була представлена оновлена технологія AMD FSR 2.0. У новій версії переглянуто режими масштабування та трохи покращено якість картинки. Першою грою з даною технологією став бойовик Deathloop, нещодавно її додали в God of War, у планах Hitman 3 та інші проєкти.

На честь ювілею FidelityFX Super Resolution компанія AMD вирішила розкрити вихідний код технології у рамках програми GPUOpen. Відкрито доступ до актуальної версії AMD FSR 2.0.1, включно з відповідним API, вихідний код на C++ та HLSL та додаткову документацію. FSR 2.0 можна інтегрувати в проєкти під DirectX 12 та Vulkan. Незабаром мають з'явитися плагіни з FSR для рушіїв Unreal Engine 4.26/4.27 та Unreal Engine 5.

Всі необхідні посилання представлені на сайті AMD GPUOpen.