Компанія AMD повідомила про вихід нової версії технології масштабування FidelityFX Super Resolution. У FSR 2.1 було оновлено алгоритм роботи, завдяки чому вдалося підвищити якість зображення та позбутися графічних артефактів, на кшталт мерехтіння текстур та шлейфів. Першою грою із підтримкою FidelityFX Super Resolution версії 2.1 стала Farming Simulator 22.

«Підтримка FSR 2.1 відтепер доступна для безкоштовного завантаження для розробників ігор на GPUOpen.com. FSR 2.1 було додано до останнього оновлення для Farming Simulator 22 і буде включено до очікуваного оновлення для Hitman 3. Крім того, плагін для Unreal Engine 4.26/4.27 і Unreal Engine 5 було оновлено для підтримки FSR 2.1 і реалізовано ще деякі додаткові поліпшення», — розповідає прес-служба AMD.

Нагадаємо, що головною перевагою технології AMD FidelityFX Super Resolution над Nvidia DLSS є відкритий початковий код. Її можна використовувати на всіх більш-менш сучасних 3D-прискорювачах, починаючи від Radeon RX 400 та GeForce GTX 10-ї серії, а також інтегрованих в процесори AMD відеоядрах.