Корпорація Intel підготувала плагін для ігрового рушія Unreal Engine, який спростить процес інтеграції технології масштабування зображення Xe Super Sampling (XeSS). На сторінці GitHub доступний весь набір інструментів, включаючи документацію, для Unreal Engine версій 4.0, 4.26 та 5.0. Завдяки цьому кроку Intel розраховує збільшити кількість ігор з підтримкою XeSS.
Технологія масштабування Xe Super Sampling дебютувала порівняно нещодавно. Першою грою з її підтримкою став пригодницький екшен Shadow of the Tomb Raider, для якого у вересні вийшов відповідний патч.
За принципом роботи Intel XeSS близька до Nvidia DLSS. Вона теж базується на алгоритмах машинного навчання, але при цьому може працювати на всіх більш-менш сучасних відеокартах. У разі графічних процесорів Intel її ефективність буде вищою завдяки наявності спеціальних матричних рушіїв.