Компанія AMD анонсувала великий виступ у рамках конференції GDC 2023. Це щорічний професійний захід для розробників відеоігор та представників суміжних технологічних галузей. Джейсон Лакруа (Jason Lacroix), провідний розробник SDK FidelityFX, розповість про архітектуру та функції SDK, про інтеграцію ефектів FidelityFX у проєкти. Але особливий інтерес викликає згадка, що буде стислий огляд нових технологій FidelityFX.
У рамках платформи FidelityFX активно розвивається технологія масштабування FSR (FidelityFX Super Resolution). У багатьох іграх застосовується Contrast Adaptive Sharpening (CAS) для підвищення різкості картинки. Також сюди входять FidelityFX Ambient Occlusion, Variable Shading, Space Screen Space Reflections та інші технології, які поки що отримали невелике поширення. Відомо, що цього року AMD планує запустити нову версію FSR 3.0 і її можуть вперше анонсувати на GDC. Але офіційного підтвердження тут немає.
Можливо, будуть представлені нові інструменти та технології для спрощення розробки та кращої оптимізації під апаратні рішення AMD. Також компанія розповість про перспективи та розвиток Temporal Upscaling, про оптимізацію DirectStorage та про програмну оптимізацію під процесори Ryzen. Буде виступ, присвячений інструментарію Radeon Developer Tool Suite та його новим функціям для оптимізації проєктів під GPU Radeon.
У компанії заплановано більше сесій, ніж у Nvidia, тому цікаві новини, безумовно, будуть. Конференція GDC розпочнеться 20 березня. Виступ, присвячений AMD SDK FidelityFX, заплановано на 23 березня.
Джерело:
Videocardz