Спеціалісти компанії AMD активно працюють над новим поколінням технології масштабування FidelityFX Super Resolution. У рамках виступу на конференції розробників GDC було розкрито основні подробиці та особливості FSR 3-ї версії.

Розробники планують збільшити продуктивність у новій версії, забезпечити простоту інтеграції та підтримку різних режимів якості. Буде широка апаратна підтримка без прив'язки до останньої архітектури Radeon, що забезпечить широку сумісність із відеокартами AMD та Nvidia. Основними проблемами при масштабуванні є збереження різкості картинки та чітких країв, збереження інформації про колір без внесення помилкової колірної інформації.

Нова технологія використовує напрацювання FSR 2 у поєднанні з новими технологіями. У FSR 3 буде синергія апскейлінгу та інтерполяції. Просунутий метод інтерполяції генеруватиме ще більше пікселів на основі вхідних даних. За рахунок цього планується збільшити продуктивність. У планах досягти дворазового зростання швидкодії щодо FSR 2 у роздільній здатності 4K. Також планується зменшити системні затримки, щоб забезпечити низьку латентність у динамічних іграх.

Для кожного інтерпольованого пікселя проводитиметься одноразова вибірка, щоб артефакти інтерполяції не переносилися на наступні кадри. Якість інтерполяції планується підвищити шляхом точнішої оцінки векторів руху. Буде точніша оцінка кольору на основі поточного кадру. Все це допоможе знизити неминучі при масштабуванні артефакти. Технологія не ідеальна, але забезпечить кращий рівень якості щодо минулої версії.

Зараз нова версія FSR ще перебуває в розробці, і дату релізу нової технології поки що не озвучено. Деякі джерела стверджують, що AMD представить FSR 3 до червня поточного року. Заявлено про простий перехід з FSR 2 на FSR 3. Код FSR 3 поширюватиметься за відкритою ліцензією MIT.

Джерела:
TechPowerUp
GPUOpen