Останні півроку ми спостерігаємо справжній бум генеративних нейромереж, що призвело до розмов про масове впровадження систем на базі штучного інтелекту в ті сфери, де раніше про них не думали. Нейромережи вже використовуються для створення контенту в інді-іграх. Нещодавно Ubisoft представила ШІ Ghostwriter, який допоможе писати сценарії у відеоіграх. А в майбутньому на плечі ШІ можуть покласти процес їх тестування. Компанія Google опублікувала патент на відповідну систему під назвою Efficient Gameplay Training For Artificial Intelligence. Вона створюватиме модель ігрової поведінки для персонажа, щоб потім виконувати різні дії та виявляти баги.

Складність сучасних ігор зростає, а процес створення стає більш ресурсомісткім. Але тестування досі проводиться старим способом у ручному режимі. Штучний інтелект може значною мірою автоматизувати та прискорити цей процес, але не позбавить повністю необхідності в залученні людей. Модель буде навчатися при спостереженні за тим, як людина грає та поводиться у грі.

З розвитком технологій ми поступово можемо підійти до моменту, коли ШІ замінить як розробників, так і гравців. І це не здається цілком неймовірним. Вже зараз на Twich є проєкт Neuro-Sama, де чат-бот у вигляді віртуальної анімешної дівчини стрімить прості ігри та спілкується з глядачами.

Джерело:
Insider-gaming