Компанія Microsoft додала нові функції в API DirectX 12 — GPU Upload Heaps та Non-Normalized sampling. Функція GPU Upload Heaps дозволяє реалізувати одночасний доступ до відеопам'яті для CPU та GPU. Історично склалося, що у центрального процесора немає доступу до пам'яті графічного процесора, та для обміну інформацією доводилося ганяти великі обсяги даних через шину PCI. У сучасних відеокартах з'явилася функція Resizable BAR, яка дозволяє керувати відеопам'яттю GPU через WDDM 2.0 або новіше. Оскільки Windows тепер може безпосередньо управляти VRAM, з новою функцією можна реалізувати пряме звернення до відеопам'яті CPU одночасно з GPU.
Ця оптимізація може дати багато переваг в ігрових програмах. Загальний пул пам'яті позбавляє необхідності у додаткових операціях читання-запису. З такою функцією не потрібно дублювати дані в системній пам'яті та відеопам'яті. При цьому сучасні відеокарти найчастіше використовують швидшу пам'ять відносно системної оперативної пам'яті. І це може забезпечити додаткові переваги для CPU.
Нові можливості додані до Agility SDK 1.710.0. Це попередня версія GPU Upload Heaps і функція поки що доступна тільки розробникам. Підтримка нових функцій DirectX 12 вже реалізована у драйверах AMD, Nvidia та Intel.
Джерела:
TechPowerUp
Microsoft