У рамках конференції розробників GDC компанія Nvidia представила технологію Neural Radiance Cache для прискорення трасування шляху. Цей метод дозволяє прискорити прорахунок трасування та оптимізувати процес завдяки штучному інтелекту. Спеціально навчена нейромережа може використовуватися для прогнозування «сяйва» у будь-якій точці тривимірної сцени. Замість повного відстеження шляху для кожного променя розробники можуть запросити Neural Radiance Cache зробити оцінку та прогноз для цього променя.
Очевидно, що Neural Radiance Cache потрібно робити менше розрахунків для кожного променя, і це прискорює загальний рендеринг сцени. З цією технікою для 96 % променів шлях не прорахується в повному обсязі, і лише для 4% потрібно виповнити прорахунок шляху від початкової до кінцевої точки. Також даний метод створює менше шуму у трасованої картинки.
Neural Radiance Cache буде додано до майбутнього SDK RTX GI 2.0. Цей API прискорить інтеграцію цієї та інших технологій у майбутні та існуючі ігри. Підтримка Neural Radiance Cache вже реалізована в Microsoft DirectX 12, у майбутньому вона буде додана до API Vulkan. Для роботи алгоритмів потрібні спеціальні RT-ядра та тензорні ядра, тобто Neural Radiance Cache сумісна лише з відеокартами Nvidia GeForce RTX.
Джерело:
Wccftech