Nvidia відкриває доступ до RTX Remix для додавання трасування у старі ігри

Під час анонсу відеокарт GeForce RTX 40-ї серії компанія Nvidia розповіла про платформу RTX Remix, за допомогою якої можна покращувати графіку в старих іграх. Тоді було опубліковано демонстрацію «прокачаної» версії The Elder Scrolls III: Morrowind з чіткими текстурами та сучасним освітленням.

Пізніше вийшла гра Portal RTX, яку робили із застосуванням інструментів RTX Remix. Тепер компанія відкриває публічний доступ до цього набору інструментів та публікує вихідний код на GitHub.

Набір інструментів Nvidia RTX Remix використовує технології платформи Nvidia Omniverse. Робоче середовище RTX Remix дозволяє працювати з ігровою сценою та модифікувати її. У набір інструментів входить транслятор інструкцій x86 у команди x64. Спеціальний інструмент використовує технологію штучного інтелекту для покращення текстур.

Диспетчер дозволяє додавати свої елементи, модифікувати об'єкти та додавати їм різні властивості для рендеру. Але головною революційною особливістю RTX Remix є можливість інтеграції трасування шляху. У гру можна буде додати освітлення Nvidia RTXDI, використовувати денойзер Nvidia NRD. Також буде можливість інтеграції технології масштабування DLSS.

Все це вимагатиме тонкого налаштування, але відкриває багато можливостей для модифікації. З RTX Remix можна покращити загальне освітлення, додати анімовані джерела світла, модифікувати рідини та дим, додати свої ефекти постобробки. По суті, Nvidia надає потужний набір інструментів для модифікації старих ігор. І самі модифікації незабаром можуть вийти на новий рівень.

Разом із кодом RTX Remix опубліковано посібник. Також запущений спеціальний сервер Discord, де інженери компанії постараються відповідати на основні питання. Завдяки тісній співпраці зі спільнотою можна сподіватися на подальший розвиток та вдосконалення проєкту RTX Remix.

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 13)

Всі новини за 13.04.2023 [ стрічка ]

Останні огляди: