Вийшла нова версія API DirectStorage. Ця технологія Microsoft дозволяє організувати прямий доступ GPU до накопичувача SSD для швидшого введення-виведення даних. За допомогою DirectStorage можна прискорити взаємодію зі швидкими твердотілими накопичувачами. Поки що технологія підтримується лише у грі Forspoken, де дійсно помітне швидке завантаження рівнів.
У DirectStorage 1.2 додано нові налаштування компресії та виправлено деякі помилки. Прискорено продуктивність завдяки оптимізації черговості обробки розпакованих даних. Важливим нововведенням стала підтримка буферизованого вводу-виводу, який має прискорити роботу зі старими жорсткими дисками. У попередніх версіях DirectStorage читання проходило у небуферизованому режимі, щоб уникнути непотрібного дублювання даних. Але деякі розробники просили можливість використовувати однаковий код для SSD та HDD, для чого і було додано можливість буферизації.
DirectStorage SDK вже доступний розробникам. Більше інформації о DirectStorage в офіційному блозі Microsoft.