Технологія масштабування Nvidia DLSS в найближчому майбутньому оновиться до версії 3.5. Її головним нововведенням щодо звичайної DLSS 3 стане механізм Ray Reconstruction (RR). Це оновлення буде спрямоване на покращення якості ефектів із трасуванням променів.

Nvidia DLSS 3.5

При використанні трасування променів на зображенні утворюється шум, який усувається спеціальними фільтрами. Однак їх використання видаляє важливі дані, необхідні для масштабування, що призводить до втрати колірної інформації. Традиційні методи також можуть викликати помилкові світлові ефекти через накопичення пікселів з попередніх кадрів.

Nvidia DLSS 3.5

Механізм Ray Reconstruction буде враховувати додаткові дані рушія, розпізнавати різні ефекти трасування променів, розрізняти хороші й погані пікселі та зберігати високочастотні дані для масштабування. Все це забезпечує помітне покращення картинки в порівнянні з традиційними методами. Як підкреслює Nvidia, для навчання RR використовувалося вп'ятеро більше даних, ніж під час підготовки DLSS 3.

Nvidia DLSS 3.5Nvidia DLSS 3.5

Офіційний дебют технології Nvidia DLSS 3.5 відбудеться цієї осені. Геймери зможуть випробувати її в Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Portal RTX та Alan Wake 2. Крім того, вона буде доступна в Omniverse Platform, Chaos Vantage та D5 Renderer. Як і у випадку DLSS 3, знадобиться графічний адаптер GeForce RTX 40-ї серії. Механізм Ray Reconstruction підтримуватиметься всіма GeForce RTX.

Nvidia DLSS 3.5

Джерело:
VideoCardz