Під час презентації відеокарт Radeon RX 7700/7800 XT представники AMD також розкрили подробиці про функцію HYPR-RX та технологію FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3). Вперше про них ми почули ще у листопаді минулого року. Сьогодні компанія розкрила орієнтовні терміни виходу.

AMD FidelityFX Super Resolution 3 є прямою відповіддю «червоних» на Nvidia DLSS 3. Обидві технології відповідають за покращення плавності геймплею шляхом інтерполяції кадрів. Свій механізм генерації кадрів компанія назвала AMD Fluid Motion Frames, докладніше про принципи роботи нової технології розповідалося на GDC 2023.

Мабуть, головною перевагою AMD FSR 3 над DLSS 3 є широка підтримка — використовувати її можна буде і на відеокартах GeForce. Щобільше AMD планує відкрити вихідний код технології у рамках ініціативи GPUOpen. Першими іграми з FSR 3 стануть Forspoken та Immortals of Aveum, які обзаведуться її підтримкою наступного місяця. AMD працює над розширенням цього списку та, наприклад, незабаром випустить плагін для Unreal Engine 5.

AMD HYPR-RX є набором технологій, покликаних підвищити ігрову швидкодію «червоних» відеокарт: Radeon Super Resolution, Radeon Anti-Lag+ та Radeon Boost. Всі вони вже доступні у графічному драйвері. Функція HYPR-RX повинна об'єднати ці технології, дозволяючи підвищити ігрову швидкодію буквально в один клік. Вона стане доступною у свіжому драйвері Radeon Adrenalin, який виходить шостого вересня.

У майбутньому до набору HYPR-RX планується додати механізм AMD Fluid Motion Frames. Завдяки цьому власники відеокарт AMD Radeon зможуть підвищити плавність геймплею навіть тих проєктів, де не реалізовано FSR 3. Заявлено підтримку ігор на базі графічних API DirectX 11 і 12. Механізм Fluid Motion Frames стане частиною пакета HYPR-RX у першому кварталі наступного року.