Учора відбувся офіційний запуск технології FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) з генерацією кадрів, яка вже доступна в іграх Forspoken та Immortals of Aveum. Водночас компанія AMD виклала на своєму сайті прев'ю-драйвер із підтримкою Fluid Motion Frames. Цей механізм лежить в основі FSR 3, а його інтеграція до графічного драйвера дозволить використовувати генерацію кадрів майже в будь-якій грі.
Головним недоліком AMD Fluid Motion Frames можна назвати обмежений перелік сумісних 3D-прискорювачів. Він є частиною графічного драйвера «червоних» та доступний лише на відеокартах Radeon RX 7000-ї серії. Разом з тим технологія FSR 3 повинна бути вбудована в гру самими розробниками, зате може працювати в тому числі на графічних адаптерах конкурентів.
AMD пропонує власникам карт Radeon RX 7000-ї серії протестувати ранню версію Fluid Motion Frames, тому вони можуть зіткнутися з низкою проблем. Нову функцію можна активувати для проєктів на базі API DirectX 11 та 12 через налаштування AMD Software: Adrenalin Edition. Компанія рекомендує вмикати Fluid Motion Frames в іграх, що працюють з щонайменше 55 к/с на 1080p-моніторах й не менше 70 к/с у разі 1440p-дисплеїв.
Ознайомитись з документацією, а також завантажити прев'ю-драйвер з підтримкою AMD Fluid Motion Frames можна за посиланням.