Сьогодні як Nvidia, так і AMD пропонують власні технології генерації кадрів, покликані поліпшити плавність геймплею. У разі «червоних» відеокарт механізм Fluid Motion Frames (FMF) реалізований на рівні драйвера, що підштовхнуло редакцію QuasarZone провести цікавий експеримент. Закордонні колеги вирішили випробувати, як ці технології працюватимуть разом.
Для експерименту використовувалася система з двома відеокартами: GeForce RTX 4090 та Radeon RX 6600. Перша відповідала за рендеринг зображення в іграх та технологію DLSS 3 з генерацією кадрів, а друга забезпечувала роботу механізму AMD FMF та використовувалася для виведення картинки. Також не обійшлося без додаткових налаштувань, про які редакція QuasarZone розповіла в опублікованому матеріалі.
Як показали тести, при використанні DLSS + AFMF середня частота кадрів справді істотно збільшується, наприклад, у Cyberpunk 2077 вона зросла майже втричі. Але в деяких проєктах може спостерігатись падіння мінімального показника fps, що негативно впливає на комфортність ігрового процесу. Хай там як, експеримент досить цікавий.