Сьогодні як Nvidia, так і AMD пропонують власні технології генерації кадрів, покликані поліпшити плавність геймплею. У разі «червоних» відеокарт механізм Fluid Motion Frames (FMF) реалізований на рівні драйвера, що підштовхнуло редакцію QuasarZone провести цікавий експеримент. Закордонні колеги вирішили випробувати, як ці технології працюватимуть разом.

DLSS и AFMF

Для експерименту використовувалася система з двома відеокартами: GeForce RTX 4090 та Radeon RX 6600. Перша відповідала за рендеринг зображення в іграх та технологію DLSS 3 з генерацією кадрів, а друга забезпечувала роботу механізму AMD FMF та використовувалася для виведення картинки. Також не обійшлося без додаткових налаштувань, про які редакція QuasarZone розповіла в опублікованому матеріалі.

DLSS и AFMF

Як показали тести, при використанні DLSS + AFMF середня частота кадрів справді істотно збільшується, наприклад, у Cyberpunk 2077 вона зросла майже втричі. Але в деяких проєктах може спостерігатись падіння мінімального показника fps, що негативно впливає на комфортність ігрового процесу. Хай там як, експеримент досить цікавий.

DLSS и AFMFDLSS и AFMF