Компанія AMD опублікувала повний вихідний код технології FidelityFX Super Resolution (FSR) версії 3.0.3. Це останній варіант просунутого масштабування AMD із підтримкою генерації кадрів. Технологія працює під DirectX 12 та сумісна з Unreal Engine 5.

AMD опублікувала початковий код FSR 3.0.3

У версії FSR 3.0.3 є покращення щодо першої реалізації FSR 3 в іграх Forspoken та Immortals of Aveum. Зокрема, поліпшено роботу з увімкненою вертикальною синхронізацією на моніторах з високою частотою оновлення. Для оптимальної продуктивності AMD рекомендує поєднувати асинхронні обчислення та FSR 3. Також рекомендується використовувати функцію Hardware Accelerated GPU Scheduling, яка нещодавно додана для Radeon RX 7000 в останньому драйвері.

AMD опублікувала початковий код FSR 3.0.3

AMD надає вихідний код C++ та HLSL, всі необхідні бібліотеки та документацію. Це, безумовно, спростить процес інтеграції нової технології в робочі програми. Тож незабаром ми побачимо більше ігор із підтримкою масштабування AMD FSR 3-го покоління.

AMD опублікувала початковий код FSR 3.0.3

Вся додаткова інформація та код доступні на сайті AMD GPUOpen.