AMD опублікувала початковий код FSR 3.0.3

Компанія AMD опублікувала повний вихідний код технології FidelityFX Super Resolution (FSR) версії 3.0.3. Це останній варіант просунутого масштабування AMD із підтримкою генерації кадрів. Технологія працює під DirectX 12 та сумісна з Unreal Engine 5.

У версії FSR 3.0.3 є покращення щодо першої реалізації FSR 3 в іграх Forspoken та Immortals of Aveum. Зокрема, поліпшено роботу з увімкненою вертикальною синхронізацією на моніторах з високою частотою оновлення. Для оптимальної продуктивності AMD рекомендує поєднувати асинхронні обчислення та FSR 3. Також рекомендується використовувати функцію Hardware Accelerated GPU Scheduling, яка нещодавно додана для Radeon RX 7000 в останньому драйвері.

AMD надає вихідний код C++ та HLSL, всі необхідні бібліотеки та документацію. Це, безумовно, спростить процес інтеграції нової технології в робочі програми. Тож незабаром ми побачимо більше ігор із підтримкою масштабування AMD FSR 3-го покоління.

Вся додаткова інформація та код доступні на сайті AMD GPUOpen.

Обговорити в форумі (коментарів: 16)

Всі новини за 15.12.2023 [ стрічка ]

Останні огляди: