Минулого року компанія Apple представила власну технологію масштабування зображення під назвою MetalFX. Вона покликана покращити плавність ігрового процесу та, наприклад, використовується у версії Resident Evil Village для «яблучних» гаджетів. Але що цікаво, в основі цієї технології лежать напрацювання компанії AMD.
Закордонні колеги звернули увагу, що у документації до MetalFX купертинівці згадують використання вихідного коду AMD FidelityFX Super Resolution (FSR). Він поширюється під ліцензією MIT, тобто Apple має право використовувати його у своєму закритому ПЗ та, швидше за все, нічого не платить авторам FSR.
Втім, не можна сказати, що Apple MetalFX є копією AMD FSR. «Яблучна» компанія допрацювала цю технологію, та її реалізація використовує як графічний процесор, так і блок Neural Engine, вбудований в SoC власної розробки. Цікаво, коли Apple представить свою технологію генерації кадрів, враховуючи що AMD вже почала ділитися напрацюваннями FSR 3.
Джерело:
Tom's Hardware