Технологія масштабування Apple MetalFX заснована на AMD FidelityFX Super Resolution

Минулого року компанія Apple представила власну технологію масштабування зображення під назвою MetalFX. Вона покликана покращити плавність ігрового процесу та, наприклад, використовується у версії Resident Evil Village для «яблучних» гаджетів. Але що цікаво, в основі цієї технології лежать напрацювання компанії AMD.

AMD FSR

Закордонні колеги звернули увагу, що у документації до MetalFX купертинівці згадують використання вихідного коду AMD FidelityFX Super Resolution (FSR). Він поширюється під ліцензією MIT, тобто Apple має право використовувати його у своєму закритому ПЗ та, швидше за все, нічого не платить авторам FSR.

Втім, не можна сказати, що Apple MetalFX є копією AMD FSR. «Яблучна» компанія допрацювала цю технологію, та її реалізація використовує як графічний процесор, так і блок Neural Engine, вбудований в SoC власної розробки. Цікаво, коли Apple представить свою технологію генерації кадрів, враховуючи що AMD вже почала ділитися напрацюваннями FSR 3.

Джерело:
Tom's Hardware

Обговорити в форумі (коментарів: 26)

Всі новини за 17.12.2023 [ стрічка ]

Останні огляди: