Компанія озвучила плани щодо розвитку технології масштабування XeSS. Нова версія отримає назву ExtraSS і це буде відповідь на DLSS 3 та FSR 3 з генерацією кадрів. Технологія створюватиме проміжні кадри, підвищуючи загальну продуктивність. Intel анонсувала ExtraSS на конференції Siggraph Asia у Сіднеї.
Важливою відмінністю Intel ExtraSS стане використання методу екстраполяції для проміжних кадрів замість інтерполяції в технологіях конкурентів. Цей алгоритм покладається виключно на дані вхідного кадру для генерації нового. Тому велике значення має якість вхідного кадру, і такий метод має потенційну ймовірність більшої кількості артефактів. Але екстраполяція має важливу перевагу в низьких затримках.
У Nvidia для компенсації затримок при генерації кадрів автоматично використовується технологія Nvidia Reflex, AMD має технологію Anti-Lag. В Intel пішли іншим шляхом — відразу реалізували швидкий варіант генерації кадрів, а його недоліки компенсують завдяки спеціальним алгоритмам. Наскільки ефективним виявиться такий підхід, ми дізнаємося лише після виходу технології ExtraSS. Можливо, її представлять разом із новим поколінням дискретної графіки Intel Battlemage.
Джерела:
Guru3D
TechPowerUp