Після того як Nvidia почала активно популяризувати масштабування DLSS, ми побачили справжній технологічний бум у цій сфері. Тепер майже кожна велика гра виходить із підтримкою Nvidia DLSS, AMD FSR або Intel XeSS. А проєкти на рушії Unreal Engine ще пропонують підтримку TSR. Вибір великий, варіантів багато, але таке різноманіття не завжди зручне для користувача. Схоже, що Microsoft хоче реалізувати універсальне масштабування, яке буде доступне для всіх програм та застосунків у середовищі Windows.
У попередній інсайдерській збірці Windows 11 24H2 користувачі виявили та розблокували нову функцію Super Resolution. Цей параметр знаходиться у системних налаштуваннях, розділ «Графіка». Тут можна ввімкнути функцію Super Resolution автоматично для всіх програм або налаштувати її для кожного застосунку окремо. Масштабування Super Resolution має використовувати ядра NPU/AI чи тензорні ядра.
Потенційно технологія може застосовуватися до будь-яких ігор, включаючи проєкти, де немає офіційної підтримки якогось іншого варіанту масштабування. Також ця технологія повинна працювати з медіаплеєрами, тобто вона може стати аналогом Nvidia RTX Video для підвищення якості відеоконтенту.
Ймовірно, нова функція ще допрацьовується. За попередніми даними, фінальний реліз збірки Windows 11 24H2 має відбутися до кінця року. І тоді всі користувачі Windows 11 зможуть особисто випробувати вбудовану технологію Super Resolution.
Джерело:
Videocardz