У вересні минулого року компанія AMD представила багато нових технологій для своїх графічних прискорювачів, включно з FidelityFX Super Resolution 3, Fluid Motion Frames та Anti-Lag+. Технологія Anti-Lag+ стала відповіддю на Nvidia Reflex. Виконує вона ті самі функції — знижує системні затримки для кращого відгуку. Така функція корисна для динамічних мережевих змагальних ігор, але саме з ними й виникли проблеми.

Технологія AMD Anti-Lag+ визначалася іграми, як читерський застосунок. Через це ряд гравців у Counter-Strike 2, Modern Warfare II, Apex legends та інших іграх зіткнулися з тимчасовими банами. В результаті AMD вирішила деактивувати цю функцію у драйвері. Кілька місяців компанія мовчала відносно майбутнього цієї технології. Але тепер з'явилося непряме підтвердження того, що перероблену версію Anti-Lag+ невдовзі повернуть. Про це згадав провідний архітектор ігрового підрозділу AMD під час спілкування з одним із користувачів X (Twitter). Це означає, що програмісти компанії усунули основні проблеми та готові до релізу оновленої технології.

Вважається, що Anti-Lag+ працюватиме спільно з FSR 3 та генерацією кадрів. За такою схемою працює й Nvidia DLSS 3 із Reflex. Також Anti-Lag+ можна буде активувати окремо в драйвері, як це і планувалося спочатку. Ця функція підтримується лише відеокартами серії Radeon RX 7000 та Radeon 700M на базі архітектури RDNA 3.

Джерело:
Videocardz