Нещодавно з'явилася інформація, що Microsoft готує технологію масштабування Super Resolution для Windows 11. Технологію вдалося активувати в інсайдерській збірці Windows 11 24H2. Наразі стало відомо, що компанія готує презентацію технології DirectSR (Direct Super Resolution) на конференції розробників GDC 2023.

DirectSR стане універсальним програмним методом масштабування для розробників програм під Windows. Ймовірно, це буде якесь стандартизоване рішення для різних відеокарт. Зараз ми маємо три методи масштабування — Nvidia DLSS, AMD FSR та Intel XeSS. Технології від AMD та Intel не вимагають жорсткої прив'язки до конкретного обладнання та можуть виконуватися на GPU інших виробників. Поява єдиної універсальної технології може стати наступним етапом розвитку цього напряму, це було б зручно як для розробників, так і для користувачів.

Не відомо, чи пов'язано DirectSR з технологією Super Resolution, яку вже додали до попередньої версії Windows 11. Можливо, це більш просунутий варіант, який працює на рівні драйвера для 3D-додатків під API DirectX.

Джерело:
Videocardz