Microsoft DirectSR спростить інтеграцію поширених технологій масштабування

Ми вже повідомляли про плани Microsoft представити технологію масштабування DirectSR (Direct Super Resolution). На той момент вважалося, що вона стане ще однією альтернативою методів, на кшталт Nvidia DLSS і AMD FSR. Софтверний гігант вирішив прояснити ситуацію з DirectSR, пояснивши, що під цією назвою ховається не нова технологія масштабування, а набір API, який спростить інтеграцію існуючих технологій.

DirectSR

«Ми раді анонсувати DirectSR, наше нове API, створене у співпраці з розробниками графічних процесорів для забезпечення плавної інтеграції Super Resolution (SR) в ігри наступного покоління. Super Resolution — це передова технологія, що підвищує роздільну здатність та якість зображення в іграх. DirectSR є тією ланкою, на яку чекали розробники при інтеграції SR, що забезпечує більш плавну та ефективну роботу, що масштабується на будь-якому обладнанні», — йдеться в блозі Microsoft.

За допомогою DirectSR розробники відеоігор зможуть легко інтегрувати популярні технології масштабування у свої проєкти. Йдеться про Nvidia DLSS, AMD FSR та Intel XeSS. Зараз кожну з них доводиться додавати окремо, але вже скоро цей процес буде прискорений завдяки DirectSR. Більше подробиць Microsoft оприлюднить на конференції GDC 2024, яка відбудеться у другій половині березня.

Джерела:
Microsoft
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 27)

Всі новини за 29.02.2024 [ стрічка ]

Останні огляди: