Ми вже повідомляли про плани Microsoft представити технологію масштабування DirectSR (Direct Super Resolution). На той момент вважалося, що вона стане ще однією альтернативою методів, на кшталт Nvidia DLSS і AMD FSR. Софтверний гігант вирішив прояснити ситуацію з DirectSR, пояснивши, що під цією назвою ховається не нова технологія масштабування, а набір API, який спростить інтеграцію існуючих технологій.

DirectSR

«Ми раді анонсувати DirectSR, наше нове API, створене у співпраці з розробниками графічних процесорів для забезпечення плавної інтеграції Super Resolution (SR) в ігри наступного покоління. Super Resolution — це передова технологія, що підвищує роздільну здатність та якість зображення в іграх. DirectSR є тією ланкою, на яку чекали розробники при інтеграції SR, що забезпечує більш плавну та ефективну роботу, що масштабується на будь-якому обладнанні», — йдеться в блозі Microsoft.

За допомогою DirectSR розробники відеоігор зможуть легко інтегрувати популярні технології масштабування у свої проєкти. Йдеться про Nvidia DLSS, AMD FSR та Intel XeSS. Зараз кожну з них доводиться додавати окремо, але вже скоро цей процес буде прискорений завдяки DirectSR. Більше подробиць Microsoft оприлюднить на конференції GDC 2024, яка відбудеться у другій половині березня.

Джерела:
Microsoft
VideoCardz