Компанія Microsoft продемонструє на конференції GDC кілька важливих інновацій. Вже відомо про API DirectSR Super Resolution як універсальний інтерфейс для впровадження різних методів апскейлінгу. Наразі представлена нова версія комплекту розробників Agility SDK 1.613 з важливими нововведеннями. У ньому з'явилася підтримка Shader Model 6.8 та Work Graphs API. А практична демонстрація нових функцій та можливостей, які вони забезпечують, пройде вже в рамках GDC.

D3D12 Work Graphs дозволяє краще керувати ресурсами GPU для повного розкриття обчислювального потенціалу. Це набір гнучких можливостей для контролю та управління доступними ресурсами для нестандартних алгоритмів. З Work Graphs можна ефективніше організувати роботу різних обчислювальних операцій та синхронізувати їх роботу. Підтримка нових функцій Work Graphs вже забезпечена у нових драйверах AMD та Nvidia.

Оновлена Shader Model пропонує нові функції Start Vertex/Instance Location, Wave Size Range та Expanded Comparison Sampling для кросплатформових шейдерів. GPU Unload Heaps дозволяє швидко копіювати дані з CPU в GPU за допомогою функцій Resizable BAR.

Джерело:
Videocardz