Вчора ми писали, що компанія Nvidia продемонструвала нове технічне демо, де персонажі створені за допомогою платформи Nvidia ACE. Це набір технологій для розпізнавання та розуміння мови, генерації діалогів для NPC та правильної лицьової анімації. Багато технологій базуються на напрацюваннях компанії Inworld AI. Тепер у рамках GTC 2024 компанія Ubisoft презентувала свою технологію Neo NPC.
Вона базується на моделі GenAI, в основі якої є мовна модель (LLM) від Inworld AI та технологія Audio2Face від Nvidia. Neo NPC дозволяє користувачеві спілкуватися з ігровими персонажами за допомогою свого голосу. Вони розуміють вас і відповідають залежно від ситуативної обізнаності, прописаної передісторії та їхньої бази знань. Такі NPC не просто дають короткі відповіді, вони можуть ділитися ідеями, ставити уточнювальні питання і допомагати планувати дії.
Наративні директори Ubisoft всіляко нахвалюють Neo NPC, оскільки він відкриває неймовірні нові можливості. Вперше ми можемо побачити справді живих персонажів у іграх, які не обмежені рамками прописаних діалогів та вузького сценарію. Але поки що технологія на етапі доопрацювання і до практичного впровадження пройде деякий час.
Також Xbox та Inworld AI анонсували Narrative Graph. Це набір інструментів на базі генеративного штучного інтелекту для спрощення процесу розробки оповідальних ігор, включаючи роботу зі складними розгалуженими сюжетами, профілями персонажів та їх бази знань. Також Narrative Graph може генерувати ідеї для нових сюжетів та діалоги на основі готового сценарію. Все це можна доповнити використанням додаткового ШІ-рушія для персонажів Inworld AI Character Engine.
Для демонстрації нових технологій компанія Inworld створила Mists of Aurora — прототип оповідальної гри із трьох сцен на кшталт класичної рольової гри.
Також відомо, що технології Inworld AI будуть використовуватися в амбітній MMO Avalon, яка була анонсована наприкінці минулого року, та в деяких інших майбутніх іграх.
Джерело:
Wccftech