У рамках конференції розробників відеоігор GDC 2024 компанія AMD представила технологію FidelityFX Super Resolution (FSR) версії 3.1. Вона забезпечує кращу якість зображення, підтримує Vulkan та Xbox Game Development Kit, а також «відв'язує» генерацію кадрів від технології масштабування. Це, наприклад, дозволяє використовувати Intel XeSS або Nvidia DLSS разом із механізмом генерації кадрів від AMD. Також згадується новий FidelityFX API для прямої сумісності із майбутніми версіями FSR.

Технологія AMD FidelityFX Super Resolution 3.1 стане доступною розробникам у другому кварталі цього року через платформу GPUOpen. Серед перших її підтримку отримає Ratchet & Clank: Rift Apart. На прикладі цієї гри «червоні» продемонстрували роботу FSR 3.1, щоправда, не стали розкривати, коли її зможуть випробувати пересічні геймери.


AMD FSR 2.2 та FSR 3.1

Усього ж із релізу у вересні 2023-го технологія FSR 3 з'явилася в 19 іграх та, як підкреслює, AMD ще 21 проєкт на підході. Тут згадуються Cyberpunk 2077, Dragon's Dogma 2, Dying Light 2 Stay Human, Frostpunk 2, Ghost of Tsushima Director's Cut, Naraka: Bladepoint, Ratchet & Clank: Rift Apart й Warhammer 40,000: Space Marine 2.


AMD FSR 2.2 та FSR 3.1

Джерело:
AMD