На конференції розробників GDC 2024 представники Microsoft офіційно анонсували API DirectSR (Direct SuperResolution) для простішої інтеграції сучасних технологій масштабування. Про особливості DirectSR у рамках спеціальної презентації розповів Шон Харгривз (Shawn Hargreaves), менеджер з розробки Microsoft Direct3D.

Технологія AMD FSR 2.2.2 стане базовою для API Microsoft DirectSR

Апскейлінг вже став невід'ємною частиною сучасних ігор. І розробникам доводиться додавати кілька методів, щоб охопити всю аудиторію і надати користувачам вибір, залежно від їх устаткування. Для цього створювався програмний інтерфейс DirectSR, який стане частиною API DirectX. DirectSR пропонуватиме стандартизовані інтегровані варіанти та специфічні методи масштабування для конкретних GPU/NPU.

Оскільки технологія AMD FidelityFX Super Resolution 2 спочатку була написана як універсальна шейдерна програма для будь-яких відеокарт, що підтримують Compute Shader 6.2, Microsoft інтегрувала AMD FSR 2 як базовий варіант у середовище DirectSR. Це дозволить запускати програми з використанням FSR 2.2.2 без написання спеціального коду. Тому в майбутньому застосування масштабування AMD FSR 2 може стати повсюдним.

API DirectSR також спростить задачу з інтеграції DLSS. Розробники зможуть увімкнути алгоритм Nvidia DLSS Super Resolution, підготувавши певні вхідні дані, наприклад, глибину кольору, вектори руху, експозицію тощо. DirectSR з'явиться в DirectX пізніше Work Graphs. Але попередню версію Agility SDK із підтримкою DirectSR випустять у найближчому майбутньому.

Джерело:
Wccftech