Технологія AMD FSR 2.2.2 стане базовою для API Microsoft DirectSR

На конференції розробників GDC 2024 представники Microsoft офіційно анонсували API DirectSR (Direct SuperResolution) для простішої інтеграції сучасних технологій масштабування. Про особливості DirectSR у рамках спеціальної презентації розповів Шон Харгривз (Shawn Hargreaves), менеджер з розробки Microsoft Direct3D.

Апскейлінг вже став невід'ємною частиною сучасних ігор. І розробникам доводиться додавати кілька методів, щоб охопити всю аудиторію і надати користувачам вибір, залежно від їх устаткування. Для цього створювався програмний інтерфейс DirectSR, який стане частиною API DirectX. DirectSR пропонуватиме стандартизовані інтегровані варіанти та специфічні методи масштабування для конкретних GPU/NPU.

Оскільки технологія AMD FidelityFX Super Resolution 2 спочатку була написана як універсальна шейдерна програма для будь-яких відеокарт, що підтримують Compute Shader 6.2, Microsoft інтегрувала AMD FSR 2 як базовий варіант у середовище DirectSR. Це дозволить запускати програми з використанням FSR 2.2.2 без написання спеціального коду. Тому в майбутньому застосування масштабування AMD FSR 2 може стати повсюдним.

API DirectSR також спростить задачу з інтеграції DLSS. Розробники зможуть увімкнути алгоритм Nvidia DLSS Super Resolution, підготувавши певні вхідні дані, наприклад, глибину кольору, вектори руху, експозицію тощо. DirectSR з'явиться в DirectX пізніше Work Graphs. Але попередню версію Agility SDK із підтримкою DirectSR випустять у найближчому майбутньому.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 67)

Всі новини за 25.03.2024 [ стрічка ]

Останні огляди: