Компанія випустила набір інструментів Streamline 2.4.0 SDK із бібліотекою DLSS 3.7.0. Він розроблений для спрощення інтеграції масштабування Nvidia DLSS та впровадження сторонніх рішень для масштабування. Це в чомусь схоже на Microsoft DirectSR, який нещодавно анонсували на конференції GDC 2024. В інструментарії Streamline 2.4.0 присутня нова бібліотека DLSS 3.7.0.

Nvidia оновила DLSS до версії 3.7.0

Ентузіасти вже встигли вивчити бібліотеку та випробувати її в іграх. Вони відзначають невеликі візуальні поліпшення та зменшення розмиття картинки у русі. Автор утиліти DLSSTweaks під псевдонімом emoose написав, що знайшов у DLSS 3.7.0 нові профілі. Раніше DLSS 3.7.0 була доступна тільки для режиму DLSS Ray Reconstruction, але, ймовірно, невдовзі нова версія масштабування отримає масовіше застосування. Поки що офіційно представлена тільки технологія DLSS версії 3.5.

SDK Streamline з новою бібліотекою DLSS доступний на GitHub.

Джерело:
Videocardz