Перші чутки про нову технологію масштабування Microsoft Auto SR (Automatic Super Resolution) з'явилися ще на початку року. Тепер технологія набула офіційного статусу і стали відомі деякі подробиці. Це масштабування використовує технології штучного інтелекту й поки що працює тільки на системах Copilot+ PC. Це ноутбуки на базі ARM-процесорів Qualcomm Snapdragon X під керуванням операційної системи Windows 11.

Auto SR використовує для прискорення нейронний процесор NPU Hexagon та вбудовану графіку. Технологія працюватиме лише з іграми під API DirectX 11/12. У вимогах згадується, що роздільна здатність екрана не повинна бути меншою за Full HD. Поки AutoSR несумісна з HDR. На цей час заявлено про 12 ігор, де технологія вже працює:

  • 7 Days to Die;
  • BeamNG drive;
  • Borderlands 3;
  • Control;
  • Dark Souls III;
  • God of War;
  • Kingdom Come: Deliverance;
  • Resident Evil 2;
  • Resident Evil 3;
  • Sekiro: Shadows Die Twice;
  • Sniper Ghost Warrior Contracts 2;
  • The Witcher 3: Wild Hunt.

Список поступово розширюватиметься. Також технологію можна буде примусово увімкнути для ігор без офіційної сумісності. Auto SR буде доступна для різних GPU, але їх список поки що не озвучується. Ймовірно, згодом буде заявлено сумісність із GPU Nvidia та AMD.

Джерело:
Videocardz