Компанія Microsoft представила попередню версію DirectSR (Direct Super Resolution). Це універсальний API для різних технологій масштабування, який спростить та прискорить їх інтеграцію у конкретні ігри та програми. Наразі DirectSR доступний розробникам у складі пакета Agility Software Development Kit 1.714.0.

Залежно від архітектури конкретного GPU, розробники можуть легко інтегрувати різні алгоритми апскейлінгу. API DirectSR передає універсальний набір даних для кожної технології масштабування, включаючи вектори руху, дані про глибину кольору та інше. У DirectSR вже вбудований алгоритм AMD FSR 2.2, а через драйвер можна увімкнути Nvidia DLSS чи Intel XeSS. Але це також потребує відповідної підтримки нового API з боку розробників GPU. Це означає, що тепер їм потрібно зосередитись не лише на розвитку своїх алгоритмів, а й на якісній підтримці API DirectSR.

Поява Microsoft DirectSR є серйозним кроком у бік спрощення роботи з різними методами апскейлінгу. Тобто ігор із технологіями FSR, DLSS та XeSS стане ще більше.

Джерело:
Videocardz